Een aantal Riem-atleten trok vandaag naar de cross in Ronse. Met Kilian Moens en Annelies Van Hoecke (beiden goud) en Nadia De Rycke (brons) werden er 3 medailles gehaald.

Onze allerjongste atleetjes liepen alweer een mooie wedstrijd : Elodie Van Gelderen, Elene Van Damme, Glorita Moens, Robbe Hellemans en Tiago De Pauw.

Bij de pupillen meisjes pakte Marthe De Pauw de 7e plaats, gevolgd door Amélie Van Gelderen op 17 en als 26e Elene Van Damme.

Onze pupillen jongens stonden met 4 aan de start. Bavo Moens haalde een mooie 15e plaats. Neo Verleure werd 18e, Daan Raes 27e en Bent Schuermans 29e.

Bij onze miniemen meisjes was er alweer een top plaats voor Marthe De Pauw op 8 en Alessandra Vermote op 10. Ook Flore De Rijcke etaleerde haar stijgende conditie, dit met een 23e plaats.

Bij de jongens verdedigden Loek Scheurmans (25) en Seppe Goudepenne (27) onze clubkleuren.

Junior Kilian Moens verbetert week na week. Dit keer mocht hij zelfs op het hoogste podiumtrapje plaats nemen!!

Niels De Wilde was onze enige senior op de cross in Ronse. Op dit zware parcours pakte hij de 11e stek.

Onze masters dames mochten beiden het podium op : Annelies Van Hoecke op 1 en Nadia De Rycke op 3.

Christophe Raes (12e) en Pieter Moens (17e) liepen bij de jongste masters een mooie wedstrijd. Bij de oudste masters miste Freddy Van Landeghem nipt het podium. Eric Claus (10) en Ronald Descamps (13) mochten tevreden terugblikken op hun wedstrijd.