Het was wel even wennen: opwarmen en een wedstrijd lopen in de sneeuw! Heleen Van Parys/pup 1 kwam kort na de start door rond de 5de plaats, nadien kon ze opschuiven naar plaats 2. Het kwam toch nog tot een eindspurt voor de eerste plaats maar ze haalde het net niet. Elise Van Parys/min 1 nestelde zich al vrij snel in de kopgroep van 5. Ongeveer halverwege werd vooraan versneld en toen kwam Elise in positie 3 terecht. Deze plaats kon ze behouden tot op de meet. 2 gelukkige Riemse atleetjes na afloos. Ze genoten extra hard van hun prijs: een warme chocomelk!

Ook onze 2 aanwezige masters gingen met een medaille huiswaarts. Hilde Vanhessche won de wedstrijd bij de dames W50. Derde werd hier Nadia De Rycke.

Proficiat!