Op 5 maar trokken we naar de indoorhal in Gent, voor de aflossingswedstrijd 4 X 200m.

Onze miniemen meisjes braken het clubrecord met een tijd van 1.58.76 min.. Janne Vergote, Alessandra Vermote, Cato Marlier en Elodie Corneille mochten nadien ook het derde podiumtrapje op. Ons ander poegje min. meisjes met Marthe De Pauw, Famke Verhamme, Kato Carré en Flore De Rycke werd puik 28e met een tijd van 2.16.65 min..

Bij de miniemen jongens waren Rune Mathieu, Seppe Goudepenne, Noah Ghysels en Jules Leyns onze vertegenwoordigers. Zij klokten 2.11.20 min., goed voor stek 22.

Bij de pupillen jongens stelden we 2 teams op. Het team van Niels Van De Woesteyne, Matteo Van Renterghem, Lars Marlier en Djavo De Pauw zette de 6e tijd neer, met 2.14.33 min.. Het team van Jason Saey, Warre De Wever, Levi Saey en Aymeric De Kesel werd mooi 17e in een tijd van 2.23.80 min..

28 teams stonden er aan de start van de pup meisjes. Ons team met Nimke Devos, Elise Van Parys, Amber Baetens en Maud De Pauw haalde een knappe 7e stek in een tijd van 2.14.72 min..

Proficiat aan onze 24 jeugdatleetjes die op deze wedstrijd in actie kwamen!