Met 27 pupillen en miniemen was onze club sterk vertegenwoordigd.

7 eerstejaars pupillen meisjes gingen van start. We mochten meteen 4 top 10-plaatsen noteren. Alexine Rondas/4e, Febe Baetens/5e, Delphine Lasseel/6e en Heleen Van Parys/8e zorgden hier voor deze glansprestatie, samen met Elosie Van Damme/14e, Elise Van de Sompel/25e en Gloria Moens/26e. In totaal namen hier 49 deelneemsters de start. 54 2e jaars pupillen meisjes streden voor de medailles. Elodie Van Gelderen onderscheidde zich met een 34e stek. Van de 71 eerstejaars pupillen jongens droegen er 6 de Riem-clubkleuren. Henri Van Daele pakte nog mooi de top 20. Tibo Van Parys/24e, Aster Stas/25e, Ove-Larson Vereecke/27e, Robbe Hellemans/55e en Tiago Moens/71e mochten allen tevreden terugblikken op hun wedstrijd. Bij de tweedejaars mochten we supporteren voor Lars Van Durme die als 61e over de meet liep.

Bij de eerstejaars miniemen meisjes was het opnieuw drummen aan de start. Zij kregen een al wat langere afstand -2.2km- voorgeschoteld, duidelijk geen probleem voor onze atletes. Elise Van Parys/15e, Amber Baetens/16e, Amélie Van Gelderen/17e, Marie Van Poucke/44e en Elene Van Damme/45e waren hier onze vertegenwoordigers. Bij de tweedejaars mocht Maud De Pauw terecht fier zijn op haar 8e plaats. Nog een 8e plaats ging naar Briek Verdegem bij de eerstejaars miniemen jongens. Bavo Moens/16e en Briek Stas/17e eindigden mooi in elkaars buurt. Ook Americ De Kesel/26e en Mathis Colman/30e verteerden deze afstand duidelijk goed. Bij de tweedejaars miniemen slechts 1 vertegenwoordiger. Djavo De Pauw liep als 31e voorbij de finish.

Proficiat aan alle deelnemers!