Het winterseizoen is nog maar pas gestart, toch stond op zo. 19/11 het BK veldlopen op het programma. Niet in Brussel, zoals we gewoon zijn. Dit keer trokken we naar Hulshout.

We mochten supporteren voor 15 jeugdatleten.

Het was al meteen raak bij de benjamins meisjes. Na een spannende wedstrijd liep Ella Moulin als eerste over de meet. Ook Aline Van de Sompel eindigde voorin. Bij de jongens benjamin was Kyan De Weweire onze vertegenwoordiger. Hij liep een mooie wedstrijd.

5 eerstejaars pup meisjes vertegenwoordigden onze clubkleuren, dit op 72 deelnemers. Heleen Van Parys/8e pakte een knappe top 10-plaats. Febe Baetens volgde even later als 14e. Ook Delphine Lasseel/26e, Elise Van de Sompel/43e en Gloria Moens/44e mochten tevreden zijn over hun wedstrijd. Bij de eerstejaars pup jongens stonden 90 deelnemers aan de start. Henri Van Daele/31e en Julôt Van Hijfte/33e eindigden in elkaars buurt, gevolgd door Yaro De Weweire op stek 41 en Tibo Van Parys op plaats 59.

Met 86 eerstejaars miniemen meisjes was het ook hier drummen aan de start. Elise Van Parys/18e en Amber Baetens/26e wisten zich in de kijker te lopen. Ook Maud De Pauw/27e op 82 atletes liep een sterke wedstrijd. Bavo Moens eindigde als 43e mooi middenin het pak bij de 1e jaars min jongens.

Proficiat aan alle deelnemers!