Na enkele jaren onderbreking kon dit zomerseizoen de interregio terug volledig doorgaan.

Op de laatste interregio, de wedstrijd in Gentbrugge, werden de atleten die een top 10 plaats haalden, beloond met een leuke prijs.

Hieronder een overzicht van alle Riem-atleten die deze zomer aan minstens 4 interregiowedstrijden hebben deelgenomen :

pupillen jongens : 9. Neo Verleure (6), 17. Adam Einauan (6), 23. Briek Stas (4), 36. Lars Marlier (4)

pupillen meisjes : 10. Elise Van Parys, 11. Amélie Van Gelderen (6), 25. Elene Van Damme (6), 33. Amber Baetens (4)

miniemen jongens : 15. Thor Van Acker (5), 17. Seppe Goudepenne (5), 19. Aaron Van den Berghe (4)

miniemen meisjes : 4. Alessandra Vermote (4), Cato Marlier (5), Flore De Rycke (6), Kato Carré (4)

Proficiat aan alle deelnemers!!