10 pupillen en miniemen trokken op 9/9 de provinciegrenzen over. Ze namen deel aan een 4- of 5-kmap op het leeuwtjescriterium in Brugge. Bij de pupillen meisjes vertegenwoordigden Amélie, Elodie, Elise, Elene en Estée onze clubkleuren. Amélie mocht na na afloop van de vierkamp de zilveren medaille om de hals. Ook onze andere meisjes zetten puike prestaties neer. Bij de pupillen jongens zagen we Mathisse en Warre aan het werk. Zij braken 3 persoonlijke records. Miniem Oona begon pas aan het begin van dit zomerseizoen met atletiek en verbetert zich wedstrijd na wedstrijd. Dat zagen we ook bij het hoogspringen waar ze over 1.30m wipte. Miniemen Aaron en Matteo werkten hun vijfkamp af. Ze mochten terugblikken op een geslaagde namiddag.

Proficiat aan alle deelnemers!