Op de meeting in Stekene waren 6 Riem-atleten aan de slag.

Op de gloednieuwe piste in Stekene werd voor de eerste keer een meeting- vanaf cadet – georganiseerd.

5 van de 6 Riem-atleten kozen voor de 800m. Junior Daan Bostyn liep zonder tegenstand naar een puike 2.04.61 min., een dik PR, maar mét tegenstand kan hij wellicht nog sneller!

Bij de dames stonden er 10 atletes aan de start. Master Liesbet De Vos zette een mooie reeks wedstrijden verder met een tijd van 2.32.92 min. en een derde plaats. Bij Lies Cauwels was het al even geleden dat ze aan de start stond van een 800m-wedstrijd. Ze bouwde haar wedstrijd verstandig op en had nog een scherp eindschot. Ze verbeterde haar PR tot 2.35.87 min.. Volgende atlete was Eline De Muynck. Na een aantal goede trainingen en een geslaagde wedstrijd was 2.40.81 min. haar eindtijd. Fien De Baets klokte 2.54.26 min.. Ook zij mag tevreden terugblikken op haar wedstrijd.

Voor master Veerle Van Campenhout was dit een thuiswedstrijd. Een dag na een vermoeiend – maar geslaagd – sportkamp, koos zij voor de 100m, het kogelstoten en de 200m. Met respectievelijke prestaties van 16.73s, 4.82m en 33.82s was ze tevreden.