19 pupillen/miniemen namen op zaterdag 6 april deel aan de eerste interregiowedstrijd van het seizoen, in Deinze.

2 miniemen jongens verdedigden onze clubkleuren: Matteo Van Renterghem en Briek Stas. Samen zetten ze 4 persoonlijke records neer. Matteo werd 2e met de discus met een worp van 20.91m, liefst 7.20m verder dan zijn vorig PR.

Bij de pupillen jongens mochten we supporteren voor Robbe Hellemans, Julôt Van Hyfte, Briek Saey, Tibo Van Parys, Ove-Larsson Vereecke, Yaro De Weweire, Aster Stas en Nolan Maenhout. Samen braken ze 16 persoonlijke bestprestaties op de 60m, de 1000m, het kogelstoten en het verspringen. 3 miniemen meisjes gaven het uiterste van zichzelf op de 60m horden, de 150m en het hoogspringen. Cheyenne De Walsche pakte meteen 3 nieuwe PR’s. Maud De Pauw verbeterde zich op de 150m en ook Estee Lootens kwam dicht in de buurt van haar PR’s.

Bij onze pupillen meisjes zagen we opnieuw heel wat Riemse blauwe t-shirts in actie, samen goed voor 15 nieuwe PR’s. Marte Schulte – 3.41m in de verspringbak – zorgde voor een top 3-plaats. Ook Delphine Lasseel, Fien De Smet, Mila Van de voorde, Elise Van De Sompel en Zoë Van Heuverswyn gaven het beste van zichzelf. Proficiat aan alle deelnemers!!