Op zaterdag 27/05 stond de inmiddels erg gekende IFAM-meeting op het programma met meer dan 2000 atleten! Voor deze sterk bezette meeting wisten zich ook 7 Riem-atleten te selecteren.

Jolien Van Hoorebeke koos voor haar geliefde 3000m steeple. Na een sterke wedstrijd verbeterde ze haar PR tot 10.36.64 min..

Katrijn Vande Riviere trad aan op de 1500m in het naprogramma. Pas na 23u werd deze wedstrijd op gang geschoten. Katrijn eindigde in een heel knappe 4.29.40 min.! Ze benadert hiermee haar PR tot op een halve seconde.

5 atleten kozen voor de 800m in het voorprogramma. Een mooi PR zagen we van Thimon Van Herreweghe die al na 1.57.02 min. over de meet liep.

Bij de dames zagen we de zusjes Janne en Flore Vergote en mama Petra Bruggeman in de zelfde reeks in actie. Janne en Flore liepen bijna gelijktijdig over de meet in respectievelijke tijden van 2.15.84 min. en 2.15.86 min.. Voor Janne betekent dit een beste jaarprestatie bij de cad dames, voor Flore een 4e beste jaarprestatie bij de scholieren. Petra Bruggeman zag haar dochters nieuwe PR’s lopen en zette zelf een puike 2.18.23 min., meteen de beste jaartijd bij de W40. Ook juniore Lise Mussely kon tevreden terugblikken op haar wedstrijd. Zij klokte 2.26.00 min..

Proficiat aan alle atleten!

Foto door Johnny De Ceulaerde