Bij de cadetten meisjes pakte Alessandra Vermote, na een knappe wedstrijd, de 3e podiumplaats. Ook Cato Marlier/7e en Arlieke Welvaert/8e mochten tevreden terugblikken op hun wedstrijd, net zoals Thor Van Acker die 19e werd bij de cadetten jongens.

Junior Xylian Meyvaert pakte voor de eerste keer bij de junioren de eerste stek en mocht zo helemaal op het bovenste podiumtrapje plaats nemen. Nog een zege ging naar Nadia De Rycke die met overwicht de wedstrijd won bij de masters dames W50. En nog was het Riem-feestje niet voorbij! Bij de jongere masters, was Anneleen Van De Riviere de beste. Ze kreeg Joke De Vreese, die 3e werd, naast zich op het podium. Marijke Van Bossche/4e, Ilse De Causemaecker/6e en Evy Willems/8e zorgden hier samen voor een opmerkelijke Riem-prestatie. 3 dames kozen voor de korte cross. Master Petra Bruggeman mocht het zilver om de hals. Cathy Vincent eindigde als 11e. Voor Charlotte Rosse werd het een 12e plaats.

Bij de heren masters veroverde Xavier Rondas de 2e stek, gevolgd door Tom Meire op plaats 4 en Ruud Naudts als 5e. Pieter Moens miste net de top 10. Bij de heren M50 eindigde Freddy Van Landeghem als 15e.

Proficiat aan atleten en trainers!