25 atleten vanaf cadet kwamen in actie op deze veldloop. 3 keer mocht een Riem-atleet het podium op!

Arlieke Welvaert was onze enige deelneemster bij de cadetten meisjes. Zij werd puik 11e. 4 vertegenwoordigers bij de cadetten jongens. Lars Van der Leene pakte met zijn 9e stek nog mooi een top 10-plaats. Charles Van Daele-25e, Jules Leyns-38e en Aaron Van den Berghe-45e konden tevreden terugblikken op hun wedstrijd.

Bij de scholieren heren vielen onze deelnemers net buiten het podium. Toch liepen zij heel sterk: 4e. Louis Van Daele en 5e Helder De Baere.

Bij de junioren heren mochten we supporteren voor 3 Riem-atleten: 12. Xylian Meyvaert, 16. Ewoud Verkaaik en 17. Xander Sesselle.

1 senior dame konden we terugvinden in de uitslag. Melissa Balcaen eindigde op een 17e plaats. In de zelfde wedstrijd liepen ook 5 Riem-masters. Lien Langeraert pakte de zilveren plak. Marijke Van Bossche eindigde als 9e nog in de top 10. Yelva Leune-12e, Ilse De Causemaeker-13e en Evy Willems-14e genoten duidelijk van hun wedstrijd!

Bij de heren senioren kwam Jari Goethals als enige Riem-atleet een 25e stek. Een podiumplaats was er voor Tom Meire bij de masters heren. Hij liep als 3e over de meet. Sterk ook van Pieter Moens, goed voor stek 11.

Goud was er voor Hilde Vanhessche. In de wedstrijd W50 gaf zij alle andere atletes het nakijken. Christine De Roose miste hier maar nipt een podiumplaats.

Bij de heren M50 liep een Riems trio naar knappe resultaten: 16. Luc Dellaert, 18. Marc Mechelinck en 25. Eric Claus.

Proficiat aan alle deelnemers!

Met dank aan alle supporters, fotograaf Gaby De Vos en aan onze tentopbouwers en -afbrekers!