Met 17 stonden de cadetten meisjes aan de start, met daarbij Arlieke Welvaert. Ze wist zich mooi als 9e te plaatsen. Bij de cadetten jongens namen 12 atleten deel. Charles Van Daele liep naar een puike 5e stek.

Bij de scholieren mochten we supporteren voor 2 Riem-atleten. Helder De Baere miste met 3s het podium. Louis Van Daele werd hier 9e. Er waren 17 atleten in deze reeks. In de zelfde wedstrijd liepen ook de masters heren 50+. Luc Dellaert liep een mooie wedstrijd en werd knap 6e van de 9 deelnemers.

Bij de jun/sen/mas-dames zagen we een heus RIEM-peleton staan. van de 21 deelneemsters droegen er 7 de Riem-clubkleuren. Katrijn Vande Riviere was duidelijk de beste. Met een voorsprong van 30 sec. liep zij over de meet. Nog bij de senioren dames werd Melissa Balcaen 4e/5. Van de 13 mas dames klasseerde Lien Langeraert zich puik als 2e en miste Liesbeth De Vos als 4e nipt het podium. Volgende Riem-master werd Elke De Vreese op stek 6e. Ook Marijke Van Bossche/8e en Ilse De Causemaeker/10e pakten nog een top 10-plaats.

Slechts 14 senioren heren stonden aan de start , met hierbij 4 Riem-atleten: Joren Versyp-11e, Jari Goethals-12e, Thomas De Wilde-13e en Niels De Wilde-14e. Ze zetten allen mooie prestaties neer.

In de wedstrijd jun/mas heren telden we 7 Riem-atleten en 2 podiumplaatsen. Xavier Rondas zette de wedstrijd bij de masters heren op zijn naam. Ruud Naudts kwam net te kort voor het podium. Pieter Moens pakte nog net een top 10-plaats. Jan De Kesel eindigde hier mooi als 13e. (19 deelnemers)

Xylian Meyvaert is aan een mooie winter bezig en zette dit alweer in de verf. Hij haalde als 3e het podium. 4e werd Ferre Danschutter. Op stek 5 eindigde Tibo Welvaert.

Proficiat aan atleten en trainers!