Het nieuwe veldloopseizoen is nu echt op gang geschoten. Na de relays in Berlare, waarop vele Riem-atleten sinds heel lang hun veldloopspikes mochten aantrekken, gingen vele atleten in het weekend van 6-7/11 op stage naar de zee of Tongerlo. Toch mochten we dat zelfde weekend enkele veldloopprestaties noteren.

Anneleen Vande Riviere won overtuigend de masterswedstrijd in Waregem. Ze liet de tweede een halve minuut achter zich!

Hilde Van Hessche nam deel aan de crosscupmanche in Mol. Ze won er de wedstrijd bij de masters dames W50. In de zelfde wedstrijd pakte Christine De Roose een knappe 4e plaats. Ze werd 2de bij de W55. Luc Dellaert eindigde als 13e en pakte de 5e stek in zijn categorie -M55.

In Bonheiden werd Marc Mechelinck puik 15e op 63 deelnemers.