Met 50 waren ze, onze jeugdatleten die in Maldegem aan de slag gingen! Met heel veel zin om er in te vliegen en onze clubkleuren in de kijker te lopen, stonden ze aan de start!

Onze groep kangoeroes die zich aan een wedstrijd waagt, wordt steeds groter. Een leuke vaststelling! Dit keer mochten we supporteren voor Kjenta De Pauw, Macy de Decker, Mille-Saga Vereecke, Margo Bovijn, Alix Hellemans, Emiel De Wever, Simon Augustyn, Kyan De Weweire en Tuur Verhaege.

Ook onze benjamins waren weer talrijk aanwezig! Bij de meisje streden Aline Van de Sompel, Mona Van de Abeele, Fien De Smet, Febe Baetens, Delphine Lasseel, Elise Van de Sompel, Rune Dhoore, Eloise Van Damme en Heleen Van Parys voor een mooie plaats. Onze benjamins jongens waren met zoveel dat het roepen van ‘Komaan AS Rieme’ de meest slimme zet bleek. Kamiel Wyngaert, Josse De Wever, August Mathys, Tiago De Pauw, Lucas Van de Walle, Tibo Van Parys, Timo Cocquyt, Julôt Van Hyfte, Over-Larsson Vereecke, Henri Van Daele, Yaro De Weweire en Robbe Hellemans stormden allen naar knappe plaatsen! Wat viel ons blauwe clubtruitje op!

Vanaf de pupillen kunnen we ons baseren op een uitslag, dus bij deze :

Bij de pupillen meisjes eerstejaars miste Elodie Van Gelderen na een alweer mooie wedstrijd maar nipt de top 10. Ook Aysenen Akmese heeft het plezier van wedstrijd lopen duidelijk te pakken. Zij werd 26e/29. Bij de tweedejaars pakten 4 Riem-atletes een top 10-plaats. Amber Baetens mocht het podium op nadat ze als 2e over de meet liep. Amélie Van Gelderen werd mooi 4e, Elise Van Parys 8e en Marie Van Poucke 9e. Met Nimke Devos/11e en Elene Van damme/21 was het Riem-succes compleet. 26 deelneemsters staan hier op het uitslagenblad.

Nolan Maenhout is aan een sterk seizoen bezig. Dat illustreerde hij dit keer met een 11e stek. Sem De Stobbeleir geniet van de wedstrijden en kwam nu als 25e over de meet, bij de eerstejaars pupillen jongens (28). Slechts 17 pup. jongens bij de 2e jaars met daarbij 3 Riem-atleten. Eerste clubmakker werd hier Briek Verdegem op stek 10, gevolgd door Warre De Wever als 13e en Mathis Colman op plaats 14.

Bij de eerstejaars miniemen meisjes bleek Maud De Pauw alweer in goede doen. Ze was dan ook tevreden met haar 5e stek en zag later zus Marthe naar haar 1e zege lopen bij de cadetten. Ook Louise Vermeulen trok de wedstrijdschoenen aan en liepen een goede wedstrijd, beloond met een 24e plaats/26. Elodie Corneille ging als enige Riem-atlete van start bij de tweedejaars. Zij werd mooi 11e(20).

Djavo De Pauw/15e, Lars Marlier/17e, Neo Verleure/20e en Daan Raes/31 op 35 vertrekkers liepen allen een goed opgebouwde wedstrijd. Ze kunnen de wat langere afstand prima de baas. Dat is ook zo bij Charles Van Daele die las 6e over de meet liep bij de tweedejaars. Ook Thor Van Acker/16e mocht tevreden terugblikken op zijn wedstrijd. 23 atleten namen hier de start.

Proficiat aan alle deelnemers!

Met dank aan de trainers en ouders voor de begeleiders van onze enthousiaste atleten, de supporters en de tentopbouwers- en afbrekers!