Het PK veldlopen ging dit jaar door in Hamme.

Al vroeg stond de eerste wedstrijd op het programma, die van de kangoeroes meisjes, met daarbij ook 1 RIEM-atleetje. Pauline Landuyt liep mooi als 6e over de meet. Guus Smeets vertegenwoordigde met veel inzet onze club bij de kangoeroes jongens! Even later was het de beurt aan onze benjamins. Bij hen geen voorlopers meer. Alix Hellemans, Mille-Saga Vereecke, Febe Van Hijfte en Kjenta De Pauw maakten er een leuke en geslaagde wedstrijd van. Bij de tweedejaars konden we supporteren voor Ella Moulin, Oona Smeets en Aline Van de Sompel. Ella liep met een mooie voorsprong als eerste over de meet. Ook in de volgende wedstrijd, de wedstrijd van de eerstejaars benjamins jongens, liep een RIEM-atleet als eerste over de meet met César Verstrynge. Renaud Stas liep ook al een sterke wedstrijd! Bij de tweedejaars zagen we Emiel De Vreese en August Matthys knappe prestaties neerzetten.

Proficiat aan al onze deelnemertjes!!