Net als bij de jeugdreeksen kwamen ook in de andere wedstrijden vele RIEM-ploegjes in actie.

75 ploegjes stonden aan de start bij de cad. meisjes. Cato, Alessandra en Janne wisten zich te onderscheiden met een 12e stek! Flore, Lore en Arlieke liepen in de zelfde wedstrijd naar een mooie 55e plaats;

63 ploegen bij de cad. heren streden voor het podium. Matthieu, Charles en Lars eindigden mooi halverwege op plaats 34. Op plaats 59 liepen Thor, Arne en Jules over de finish.

Geen Riem-scholieren meisjes maar wel een team bij de jongens. En wat voor een team. Flor, Louis en Helder liepen allen een sterke wedstrijd en finishten zo als 14e op 61 ploegen!

2 teams bij de junioren heren vertegenwoordigden onze clubkleuren, dit op 39 ploegen. Niels DP, Xylian en Daan brachten de aflossingsstok als 14e over de meet. Ferre, Niels DM en Ewoud eindigden als 39e.

Bij de hoofdwedstrijd van de dag bij de dames nam tweedejaars scholiere Flore een snelle start. Anneleen Vande Riviere, met net een marathon achter de rug, liep een stevige wedstrijd door de Berlaarse modder. Katrijn die een deel van het zomerseizoen aan haar voorbij zag gaan door een kwetsuur, is alvast mooi aan het winterseizoen gestart. Dit team werd 22e op 67 ploegen.

Met net geen 98 ploegen bij de senioren heren was het bijzonder druk aan de start. Mathias, Stijn en Brecht bracht het aflossingsstokje als 68e binnen. Thibaut, Niels en Jan liepen als 92e over de meet.

Zoals de traditie het wil, pronken onze masters dames jaarlijks op het podium. Dit was dit jaar niet anders. Petra, Linda en Lien waren gans de wedstrijd voorin te vinden en moesten slechts 1 ploeg voor zich dulden. Nadia, Hilde en Liesbeth pakten met de 8e plaats een top 10-plaats! Ook onze twee andere teams mochten tevreden zijn met hun prestatie. Veerle, Evy en Marijke werden 17e. Hilde, Nele en onze invalster van het laatste moment haalden de 19e plaats, dit op 26 deelnemende ploegen.

Bij de masters heren misten Tom, Xavier en Ruud maar nipt een podiumplaats. Luc, Pieter en Thomas bereikten als 28e de finish, dit op 68 teams.

Proficiat aan trainers en atleten!

Met dank aan de vele supporters!

Bijzondere dank aan onze tentopzetters en tentafbrekers!