Winterseizoen succesvol gestart met relays! – jeugdverslag

Met 18 jeugdploegjes of 54 atleetjes waren we opvallend sterk vertegenwoordigde op de Relays in Berlare!

ben. meisjes: Bij de eerste wedstrijd was het meteen raak! Ella, Aline en Oona werden puik 2e op 47 teams. Zij mochten trots het podium op. Kjenta, Louise en Mille-Saga eindigden knap op stek 37.

ben. jongens: Ook bij de tweede wedstrijd van de dag mocht een RIEM-ploegje het podium op. Renaud, Emiel DV en César pakten het brons. Simon, Kamiel en Emiel DW liepen als 13e over de meet. Kyan, Tuur en Marcel werden mooi 26e.

pup. meisjes: 72 teams kwamen hier aan de start, waaronder 4 RIEM-teams. Alexine, Fien en Heleen pakten als 9e nog mooi een top 10-plaats. Elise, Febe en Zoé eindigden op stek 29. Als 49e liepen Delphine, Gloria en Elise over de meet. Louika, Mila en Leonie mochten trots zijn op hun 64e plaats.

pup. jongens: Aan de start stonden 83 teams. Julôt, Henri en Aster (27e) liepen een sterke wedstrijd, net als Tibo, August, Ove-Larson (64e) en Yaro, Lars en Tiago (76e).

min. meisjes: Van de 85 ploegen eindigden Elise, Maud en Amber heel knap als 12e. Amélie, pup. Elodie en Nimke liepen als 50e voorbij de finish. Op de 76e plaats eindigden Helena, Elene en pup Aysenem.

min. jongens: Djavo, Briek S en Bavo lieten een sterke indruk door de 30e plaats te grijpen, op 80 deelnemende ploegen. Neo, Briek V en Mathis C (47e) en Matteo, Aymeric en Niels (53e) maakten mee het Riem-succes compleet.

Proficiat aan alle Riem-deelnemers!

Met dank aan de vele supporters!!