Drie jaar geleden betwistten we in Zottegem nog het PK. Iedereen herinnert zich nog wel de modder en steile hellingen. De hellingen waren er nog steeds, de modder bleef grotendeels achterwege dit keer. Dat maakte het er niet minder lastig op. Toch wisten vijf Riemenaren een medaille te veroveren.

Helder De Baere miste nog geen enkel podium deze winter. Ditmaal werd onze cadet derde. Knap! (24)

Lise Mussely liep pas haar eerste veldloop van het seizoen. Ze ziet het weer helemaal zitten en beleefde veel plezier aan haar wederoptreden in het veld. Ze werd zevende bij de scholieren. (10)

Christine De Roose kaapte bij de W50 dan weer de overwinning weg. Gefeliciteerd Christine! (3)

Ook onze M50 kregen een aparte wedstrijd, zij het dan wel samen met de scholieren jongens. Hier zagen we drie Riemenaren duelleren: Freddy Van Landeghem werd zesde, Luc Dellaert zevende en Marc Mechelinck achtste. (20)