Op zondag 24 januari trokken we naar de veldloop in Zottegem. Met een enthousiaste groep jeugdatleten beleefden we alweer veel atletiekplezier! Elk atleetje mocht na afloop terugblikken op een geslaagde wedstrijd!

Onze kangoeroes en benjamins liepen traditioneel hun wedstrijd achter de voorlopers. De laatste honderden meters spurtten ze naar de eindmeet! Al onze jongens en meisjes verdedigden met veel inzet onze clubkleuren.

Vanaf pupil worden er uitslagen opgemaakt.

Bij de eerstejaars pupillen haalde Amber Baetens een mooie top 10-plaats. Ook Amélie Van Gelderen (14e) en Marie Van Poucke (16e) liepen sterk. Maud De Pauw pakte bij de tweedejaars een 5de stek. Bij de eerstejaars jongens lieten Briek Stas (7e) en Bavo Moens (8e) een top 10-plaats noteren. Warre De Wever (17e) en Lars Deman (20e) mochten terugblikken op een geslaagde wedstrijd. Tweedejaars Djavo De Pauw (15e) maakt jaar na jaar een mooie vooruitgang en dat bleek ook vandaag. Daan Raes (20e) genoot van het zware parcours!

4 Riem-miniemen kwamen in actie. Marthe De Pauw (7e) en Cato Marlier (8e) haalden mooi de eerste helft van het deelnemersveld bij de tweedejaars. Aaron Van den Berghe werd 12e bij de eerstejaars, Jules Leyns 15e bij de tweedejaars.

Proficiat aan alle deelnemers!!