Guus Smeets was onze vertegenwoordiger bij de kangoeroes en veroverde de 6e plaats.

Bij de benjamins meisjes werd Ella Moulin heel knap 1e. Ook Macy De decker, Kjenta De Pauw, Mille-Saga Vereecke en Oona Smeets hadden helemaal geen moeite met de afstand en liepen aan een mooi tempo hun wedstrijd uit.

Een volgende zege kwam op naam van Josse De Wever. Renaud Stas, Emiel De Wever, Emiel De Vreese en César Verstrynge liepen onze Riem-clubkleuren alweer in de kijker.

Wat een knappe prestaties van onze eerstejaars pupillen meisjes! Fien De Smet werd 2e, Glorian Moens pakte het brons en Delphine Lasseel werd puik 4e! Bij onze tweedejaars eindigde Marte Schulte als 12e, gevolgd door Zoë Van Heuverswyn op plaats 13.

Pupil Aysenem Akmese miste de start en moest zo bij de miniemen meisjes lopen. Ze liep aan een mooi tempo de afstand van 2km. Onze twee eerstejaars miniemen, Mathis Colman/13e en Warre De Wever/14e eindigden in elkaars buurt. Ook onze tweedejaars Djavo De Pauw/11e en Lars Marlier/12e liepen bijna gelijktijdig over de meet.

Proficiat aan atleten en trainers!

Met dank aan de tentopzetters!