Op de veldloop in Aalter kwamen onze atleten voor het eerst in onze nieuwe clubkledij aan de start. En meteen werden ook heel wat podiumplaatsen veroverd.

Bij de dames masters W50 was Mieke Suys aan het feest. Zij veroverde met een voorsprong van 18s de overwinning. (9 deelneemsters)

Een dubbele zege kwam er bij de jongere masters dames. Linda Hermans en Annelies Van Hoecke pakten zilver en goud. Ook Marijke Van Bossche toonde met een 13de plaats haar goede conditie. 20 masters verschenen er hier op het uitslagenblad.

Zilver was er nog voor seniore Lien Langeraert. Zij zag haar sterke wedstrijd beloond met een podiumplaats. Anna Sevryugina zien we in de zomer vooral op de kortere loopnummers aan de start. Met haar 18de plaats toonde ze dat ze ook de langere afstanden de baas kan. (23 deelneemsters)

Voor Kilian Moens was het zijn eerste wedstrijd bij de junioren heren. Meteen greep hij een mooie 6e plaats (14 deelnemers).

4 Riem-senioren heren stonden er aan de start op in totaal 31 atleten. Eerste Riem-atleet werd Ruud Naudts op stek 17, gevolgd door Thomas De Wilde die 20e werd. Voor Niels De Wilde was het zijn eerste lange veldloop. Hij was tevreden met zijn 29e plaats. Kevin Neyt werd hier 30e.

36 masters heren M35-M40-M45 stonden er aan de start, met daarbij 2 heren in Riem-kledij. Lieven Van Bossche kaapte de 20e plaats weg. Jeugdtrainer Jan De Kesel werd hier puik 29e.

Bij de masters heren M50 konden we supporteren voor 4 Riem-atleten. Freddy Van Landeghem-9e en Marc Mechelinck-10e pakten beiden een top 10-plaats. Ook Luc Dellaert kwam met stek 13 dicht in de buurt. Ronald Descamps eindigde mooi als 30e, dit op 34 deelnemers.