Meer dan 50 jeugdatleten schitteren op de veldloop in Deinze.

Proficiat aan al onze Riemse Vikingen!

Onze kangoeroes werden als eerste het veld in gestuurd. Renaud, Tuur, Kyan, Emiel, Tuur, Kjenta, Fleur en Alix hebben duidelijk de goede conditie beet. Achter de voorlopers verzekerden ze zich van een mooie positie om dan hun eindspurt in te zetten! Wat een knappe prestaties!

Evan later was het de beurt aan onze benjamins Senne, Kamiel, Nolan, Aster, Julot, Tiago, Tibo, Lucas, Lowie, Ove-Larsson, Robbe, Yaro, Victor, Ella, Febe, Fien, Heleen, Alexine, Eloise, Delphine, Gloria, Louka en Basiel. Riem viel hier duidelijk op! Ook zij liepen een deel achter de voorlopers. We zagen hier verschillende top 10 – en zelfs top 3-plaatsen. Top!

Onze pupillen Nolan, Lars, Nand, Briek, Bavo, Bent, Elodie, Aysenem, Leonie, Elise, Amber, Amelie, Nimke en Elene liepen zonder voorlopers en legden meteen ook de dubbele afstand af. Ook hier werd gestreden voor elke plaats.

Onze miniemen groep was wat kleiner dit keer. Hopelijk staan er op de volgende wedstrijd meer Riem-atleten aan de start. Matteo, Neo, Djavo, Aaron, Thor, Maud, Kato en Famke liepen allen een puike wedstrijd.

Met dank aan alle supporters!