33 jeugdatleten op cross in Hamme!!

33 Riemse jeugdatleten kregen vandaag een gratis modderbadje op de veldloop in Hamme. Het was dan ook een echte cross, met regen, wind en modder!

Bij de kangoeroes en benjamins zagen we Aster, Robbe, Tiago, Timo, Yaro, Ella, Febe, Heleen, Eloise, Fien, Gloria en Elodie allen een heel knappe wedstrijd lopen!

1e jaars pupillen Elise Van Parys (9) en Amber Baetens (10) pakten een mooie top-10 plaats, gevolgd door Amélie Van Gelderen op stek 15, Marie Van Poucke als 23e en Elene Van Damme op plaats 26. 2e jaars Noya Schollaerts presteerde knap als 36e.

Bij de jongens greep Briek Stas (7) alweer een plaats bij de beste 10. Bavo Moens (15), Bent Schuermans (23) en Aymeric De Kesel (32) genoten allen duidelijk van de Hamse modder. Dat deden ook 2e jaars Matteo Van Renterghem op stek 15 en Neo Verleure als 27e.

Bij de 1e jaars miniemen meisjes was Yana Schollaerts (29) onze enige vertegenwoordiger. Tweedejaars Cato Marlier (11) miste nipt de top 10. Alessandra Vermote sloot haar wedstrijd als 18e af.

Bij de eerstejaars jongens was Charles Van Daele gans de tijd voorin te vinden. Dat resulteerde in een mooie 5e plaats. Thor Van Acker deed zijn wederoptreden in de cross als 29e. We sloten de jeugdwedstrijden af met een overwinning. Deze kwam op naam van Lars Van der Leene. Hij liep met 12s voorsprong over de meet. Sterk! Onze andere tweedejaars Loek Schuermans (26), Jules Leyns (27) en Seppe Goudepenne (28) eindigden in elkaars buurt.

PROFICIAT aan alle deelnemers!!Tot op de volgende cross!!