Zondag trokken we naar de veldloop in Berlare, waar we een uitdagend parcours troffen. 1 atlete was actief in Gierle.

Bij de masters heren M50 veroverde Eric Claus een puike 12e stek.

Bij de iets jongere masters heren M35 stonden 2 Riem-atleten op het podium. Zilver was er voor Tom Meire. Xavier Rondas pakte het brons.

Op de lange cross bij de heren senioren pakte Brecht De Meulenaere een puike 5e plaats.

Ondanks de examens, stonden er toch 3 Riem-junioren aan de start. Xylian Meyvaert-6e, Ewoud Verkaaik-8e en Tibo Welvaert-9e liepen onze clubkleuren in de kijker.

Een top 10-plaats was er ook voor scholier Helder De Baere.

Bij de masters dames W35 vielen de Riem-kleuren, zoals steeds, erg op. Logisch ook want 5 clubgenotes pakten een plaats bij de eerste 10. Lien Langeraert haalde de overwinning en ook Liesbeth De Vos-3e mocht mee op het podium. Volgende Riem-atlete werd Joke De Vreese op stek 7, gevolgd door Marijke Van Bossche als 8e en Ilse De Causemaeker als 9e.

Een zilveren stek was er voor Katrijn Vande Riviere. Zij liet een sterke indruk bij de seniores dames en moest zo enkel Emma D’haene met 2s voor zich dulden.

Master Veerle Van Campenhout trok naar de Lilse bergen voor een korte cross – 2.5km. Ze legde beslag op de 12e plaats.

Proficiat aan alle atleten!

Met dank aan onze supporters!