Met z’n 15e namen ze deel aan onze eigen veldloop, onze cadetten en scholieren.

7 Riem-cadetten meisjes trokken de veldloopspikes aan. Onder hen ook verschillende niet-crossers die we meer terugvinden in de Gentse topsporthal. Een extra chapeau dus!

Meerkampster Janne Vergote, van alle markten thuis, toonde dit nog maar eens. Als 5e liep ze over de meet, op 28 vertrekkers. Cato Marlier, ook een meerkampster, werd puik 12e. Arlieke Welvaert houdt van de modder en werd mooi halverwege mooi 14e. 400m-loopster Alessandra Vermote eindigde knap als 18e. Spurtster Elodie Corneille kwam als 24e over de meet. Voor kogelstootster Flore De Rijcke /27e een hoogspringster Oona Dewitte/28e was dit een geslaagde conditietraining!

Bij de cadetten jongens (24 vertrekkers) hoopte Charles Van Daele op een top 10-plaats, waar hij als 9e ook in slaagde. Aaron Vanden Berghe toonde zich na afloop erg tevreden met zijn 15e stek. Temeer omdat hij meer van het kortere werk houdt, net als Thor Van Acker die 23e werd. Jules Leyns/17e en Arne Dierckens/24 liepen beiden een goed opgebouwde wedstrijd.

Van de 28 deelnemers bij de scholieren heren droegen er 3 de Riem-clubkleuren. Louis Van Daele/7e en Helder De Baere/9e liepen zich in de kijker met een top 10-plaats. Miro De Smet/19e kon tevreden zijn met zijn prestatie.

Proficiat aan alle deelnemers!