21 jun/sen/mas riem-heren trokken op onze kerstveldloop de spikes aan.

Bij de senioren heren stonden 25 atleten aan de start, met daarbij ook Joren Versyp en Jari Goethals. Goed voorbereid en aan een mooi tempo liepen ze hun wedstrijd uit. Joren/18 en Jari/21 kijken alvast uit naar de volgende wedstrijden.

21 vertrekkers bij de mas M50. Luc Dellaert nestelde zich halverwege en liep uiteindelijk als 12e over de meet. Freddy Van Landeghem/17e en Eric Claus/20e waren onze andere vertegenwoordigers. Puik werk!

4 Riem-junioren stonden aan de start van de 17 vertrekkers. 2 atleten pakten een top 10 plaats: 9e werd Niels De Pauw. Even later liep Xylian Meyvaert als 10e over de meet. Ferre Danschutter/15e en Tibo Welvaert/17e genoten zichtbaar van hun wedstrijd en van het vele gesupporter!

In de zelfde wedstrijd als de junioren streden ook 28 masters heren 35+ voor de medailles. Tom Meire en Xavier Rondas, beiden al maanden in de weer met de voorbereidingen voor deze cross, liepen zich duidelijk in de kijker! Tom mocht als 2e het podium op, al kwetste hij zich wel tijdens de wedstrijd… Alvast een spoedig herstel, Tom! Ook Xavier liep sterk en miste maar net het podium! Kersvers papa Ruud Naudts eindigde halverwege als 15e. Zoontje Dorian zag dat het goed was. Pieter Moens/18e en Jan De Kesel/25e die meer van het langere werk – lees marathon – houdt, maakten mee het Riem-succes compleet.

26 heren korte cross maakten er een boeiende strijd van. Eerste Riem-atleet werd hier Brecht De Meulenaere/6e, gevolgd door Kilian Moens/19e. Mathias Van Herreweghe/20e en hoog/spurttrainer Simon Van de Berghe/22 en Remi Ranschaert/24e. Spurters Sander Colpaert/25e en Thomas Van Herreweghe/26e maakten er een gezamenlijke wedstrijd van. Sterk, wetende dat de 60m en de 200m meer hun ding is.

Proficiat aan alle atleten!