15 senior/masters dames trokken op eigen terrein de spikes aan. Dat leverde 4 podiumplaatsen op!

In de lange cross bij de dames senioren was het uitkijken naar Katrijn Vande Riviere. Ze trof sterke tegenstand. Katrijn liep een knappe wedstrijd en moest enkel Marie Bilo en Jenke Wittevrongel voor zich dulden. Zo mocht ze voor brons het podium op.

In de zelfde wedstrijd maar dan bij de masters kondigde zich een spannende strijd aan. Lien Langeraert en Anneleen Vande Riviere zagen immers ook acw-atlete Lieselotte Beck aan de start staan. Lien liet echter niets aan het toeval over en vooruitgeschreeuwd door de vele supporters was het goud voor haar! Anneleen kon terugblikken op een heel geslaagde wedstrijd en pakte het brons. Onze anders masters Joke De Vreese/8e, Marijke Van Bossche/9e en Elke De Vreese/10e (14 deelnemers) presteerden knap.

Onze dames W50+ liepen hun wedstrijd bij de scholieren dames. Deze wedstrijd werd gewonnen door Lizzy Immezoete. Eerste Riemse werd hier Nadia De Rycke. Zij mocht het zilver om de hals. Christine De Roose miste maar nipt het podium.

22 dames stonden aan de start van de korte cross, met daarbij 7 Riem-atletes. Eerste clubatlete werd Petra Bruggeman op een 6e stek. Zij mengde zich zo tussen de toch wel wat jongere senior dames. Volgende Riem-atlete werd Veerle Van Campenhout op stek 15. Melissa Balcaen/16e, Evy Willems/17e, Cathy Vincent/19e, Charlotte Roose/20e en Hilde Van Hecke/21e genoten zichtbaar van hun wedstrijd!

Proficiat aan alle atletes!!