Met 6 teams, netjes verdeeld over de junioren en senioren, liepen we onze clubkleuren ook daar goed in de kijker!

Bij de dames junioren, die hun wedstrijd liepen samen met de masters dames, mochten we supporteren voor Margaux Temmerman, Lisa Van Bossche en Lise Mussely. Als 18e op 25 teams overschreden ze de aankomst. Knap, dames!

Onze junioren heren beoogden een top 10-plaats. En ze slaagden in hun opzet, dit met een 9e stek voor Liam De Smet, Kilian Moens en Daan Bostyn. Tevredenheid ook bij ons ander team, met Ewout Verkaaik, Niels De Martelaere en Niels De Pauw. Zij pakten de 27e stek op 36 ploegen.

Bij de senioren dames stonden er 66 ploegen aan de start. Het is dan ook een hele verdienste van Lara Hemelsoet, Jolien Van Hoorebeke en Katrijn Vande Riviere die met de 19e plaats sterk voor de dag kwamen. Ons ander team met Sarina Balcaen, Lies Cauwels en Anna Sevryugina wist nog 20 teams achter zich te houden!

88 herenteams met daarbij 1 RIEM-team. We hopen dat met 2 juniorenteams dit jaar, de komende jaren er terug meer ploegen aan de start zullen staan! Toch knap van Matthias Van Herreweghe, Niels De Wilde en Jari Goethals die een 84e plaats haalden.

Proficiat, junioren en senioren