Terwijl onze eerstejaars pupillen de afstand van 1100m overbrugden, legden onze tweedejaars al 1660m af. Iedereen bracht de wedstrijd tot een goed einde. Proficiat aan al onze pupillen!!

Maud De Pauw liet er geen gras over groeien. Al vrij snel liep ze naar de leiding om die niet meer af te staan. Ze won de wedstrijd bij de eerstejaars pupillen, net als bij de eerste minicross. Anna-Victoria Devil pakte een puike zilveren plak. Brons was er opnieuw voor Sanne Schauvliege.

Bij de tweedejaars was de eerste stek voor Sienna Meganck. Elodie Corneille en Emmelien Leroy mochten tevreden terugblikken op hun wedstrijd. Zij mochten als nummers 2 en 3 het podium op.

Arnaud Herrebout slaagde er net als vorige keer in, de zege te grijpen bij de eerstejaars jongens. Ook Matteo Van Renterghem liep een sterke wedstrijd. Hij werd beloond met de zilveren medaille. Cyriel Vanhee liep knap als 3de over de meet.

Opnieuw een mooie strijd was er te zien bij de tweedejaars jongens. Charles Van Daele bleek de snelste van het pak. Aaron Van den Berghe hield aan zijn wedstrijd een zilveren plak over. Het brons was voor een goed lopende Thor Van Acker.