foto van Jahan Heytens

3 cadetten meisjes, allen eerstejaars, verdedigden onze clubkleuren, dit op 25 deelneemsters. Marthe De Pauw werd de eerste Riemse. Zij werd heel sterk 5e. Even later pakte Cato Marlier nog mooi een top 10 plaats. Arlieke Welvaert knoopte, na een jaartje atletiekonderbreking, terug de veldloopspikes aan. Ze zag haar inspanning beloond met een 14e stek.

Bij de jongens cadetten nam Louis Van Daele een snelle start. Meteen waren de andere atleten op achtervolgen aangewezen, op 1 atleet na. Deze atleet bleek in de tweede wedstrijdhelft iets sterker, waardoor Louis als 2e op het podium kwam. Sterke wedstrijd en duidelijk met lef gelopen! Zowel Loek Schuermans als Jules Leyns maakten net de overstap naar de cadettenreeks en proeven volop van de verschillende trainingen. Zij konden tevreden terugblikken op hun wedstrijd, met respectievelijk een 35e en een 36e plaats.

Geen scholieren dames aan de start, wel 2 scholieren heren. Ewout Verkaaik liep een goede wedstrijd die hij afsloot als 14e, dit op 22 vertrekkers. Tibo Welvaert liep als 21e over de meet.

Proficiat aan alle atleten!