Onze allerkleinste kangoeroes mochten de spits afbijten. Voor veel jongens en meisjes was dit hun eerste echt veldloopwedstrijd. Met kriebels in de buik en een klein hartje stonden ze aan de start. Bij de meisjes gaven Lena, Juna, Chloe, Colette, Lena en Renée het beste van zichzelf.

Ook bij de jongens zagen we veel dappere vikings: Lars, Loïc, Toon, Geraud, Guus en Bas. Een dikke proficiat met jullie allereerste cross!

Met zo maar liefst 13 Viking meisjes aan de start, kleurden deze ben1 meisjes hun categorie blauw en geel! Febe ging er als een speer van door en trok zo de groep open. Ze kwam als 3e over de meet. Louise (7) en Emma (10) haalden beiden een mooie top 10 plaats. Op de 11e plaats volgde Margo en vervolgens liepen onze ben 1 meisjes met kleine tussenpozes over de meet: Marjolein (13), Manon (16), Annemone (18), Kjenta (23), Mille-Saga (24), Marthe (25), Lauke (30), Marilou (32) en Martha (34). Goed gedaan, meiden!
bij de ben 2 meisjes kwamen 4 vikings aan de start. Ze vertrokken snel en Ella kon mooi naar de eerste plaats doorschuiven. Ze kwam dan ook knap als 1e over de meet. Ook Aline (6e), Oona (8e) en Mona liepen een fantastische wedstrijd. Super goed gedaan, meisjes!
Even later vlogen onze jongens er in! Ook hier zagen we een grote Riemse vertegenwoordiging! Na de parcoursverkenning en opwarming hadden onze atleetjes er veel zin in! Emiel, Renaud, César, Warre, Kyan, Igor, Achilles, Brent en Fons zorgden voor allemaal voor sterke prestaties bij de eerstejaars. Tweedejaars Marcel, Josse, Kamiel, Stan, Bent, August, Basiel, Karel en Gust toonden een goede conditie en spurtten voor elke plaats.
Proficiat aan alle deelnemers!