Na de mooie prestaties van onze benjamins was het de beurt aan de pupillen en miniemen om onze clubkleuren in de kijker te lopen.

Bij de meisjes pupillen mochten we alweer supporteren voor 3 teams. Elise Van Parys, Nimke De Vos en Amber Baetens werden heel sterk 8e op in totaal 69 teams! Amélie Van Gelderen, Elene Van Damme en Elodie Van Gelderen haalden ook de eerste helft van het deelnemersveld met stek 32. Op de 57e plaats eindigde Riem3 met Leonie Verhamme, Marie Van Poucke en Mila Van De Voorde.

75 pupillen jongens teams stonden aan de start, met hierbij 2 Riem-ploegen. Als 23e eindigden Briek Verdegem, Bavo Moens en Briek Stas. Ook Nolan Maenhout, Brent Schuermans en Nand Housen beleefden veel plezier aan hun wedstrijd en werden mooi 64e.

Bij de meisjes miniemen kwam er 1 Riem-ploeg in actie. Kato Carré nam de start voor haar rekening. Maud De Pauw liep op de 2e plaats en slotloopster Famke Verhamme perste er alles uit om zo als 43e over de eindstreep te lopen, op een totaal van 73 teams.

De miniemen jongens waren bijzonder talrijk, met 91 ploegen! We supporterden voor 3 ploegen die allen het uiterste van zichzelf gaven om een mooie plaats te veroveren. Dat leverde Charles Van Daele, Aaron Van Den Berghe en Lars Marlier een knappe 26e stek op. In team 2 nam Thor Van Acker een mooie start en konden de broertjes Levi en Jason Saey hun goede conditie tonen, wat hen een 69e stek opleverde. Ook Djavo De Pauw, Daan Raes en Hannes Saey toonden hun vooruitgang met een 85e plaats.